mom`s photo journal

By: dukiaidah fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Friday, 17-Sep-2010 13:08 Email | Share | | Bookmark
raya`s at mamak house

 
 
 
View all 7 photos...




Friday, 17-Sep-2010 08:20 Email | Share | | Bookmark
raya`s at my house

 
 
 
View all 6 photos...
kali ini celebrate sederhana jer masakkan mee goreng beriyani dan mee goreng siam





Thursday, 16-Sep-2010 10:48 Email | Share | | Bookmark
raya`s at cik yah house

 
 
 
View all 24 photos...
tiap2 tahun mesti raya kat rumah cik yah





Wednesday, 8-Sep-2010 22:36 Email | Share | | Bookmark
syawal

 
 
 

buat semua kawan2 cyber...dukiaidah ingin mengucapkan selamat hari raya idul fitri buat semua yg mengenali diri ini ... ku menyusun 10 jari mohon maaf sekira ada silap dan salah ,terkasar bahasa dalam persahabatan di alam maya atau di alam nyata ..semoga kedatangan syawal menceriakan hidup anda.untok kawan2 yg balek kekampong hati2 di perjalanan dan jgn lupa kalau main bunga api tu hati2 juga jgn ada yg menjadi mangsa..


Wednesday, 1-Sep-2010 16:51 Email | Share | | Bookmark
ramadhan

 
 
 
View all 4 photos...
ramadhan datang ramadhan akan berlalu pergi tanpa ku sedari kerana kesibukkan aku yg tak ku sengajakan cepat rasa ku sedari tup2 dah nak dekat syawal rasa semlm bermulanya ramadhan .tahun ini aku menyambut ramadhan dgn sederhana sahaja tanpa persiapan apa2 .. tahun ni dah tiga tahun soleha dapat berpuasa berturut2 alhamdullilah kami dapat berpuasa bersama2 walau terlalu sibuk dgn urusan masing2 .. tahun rasa terlalu cepat berlalu tup2 dah nak berbuka .. penat kemain sekali balek dari kerje cepat2 masak untok bersahur bukan apa takut terlambat masak waktu pagi nya jadi terpaksa masak siang2 sikit waktu berbuka pun sama awal2 dah masak dan siap2kan juadah buat mereke di rumah biasa lah kene kerje petang jadi takut bebudak tu tak tahu nak menyiapkan jadi terpaksa lah siapkan dulu sebelom ke tempat kerje... jadi ini salah satu juadah yg senang di siapkan







[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net