mom`s photo journal

By: dukiaidah fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Friday, 27-Aug-2010 15:23 Email | Share | | Bookmark
soleha birthday 6 years old

 
 
 
View all 6 photos...
hari ini genap soleha 6 tahun rasanya cepat masa berlalu terasa baru semlm melahirkan dia ... dia sunggoh istimewa buat ku kerana dia sorang jer di lahirkan secara bedah.yg lain dgn cara bersalin biasa walau tak merasa kesakitan bersalin tapi kenal akan suasana bersalin secara bedah sunggoh mengerikan bila di hantar kebilek bedah ..penglaman tak boleh di lupakan buat ku



Tuesday, 10-Aug-2010 06:58 Email | Share | | Bookmark
selamat berpuasa ramadhan 1431



niat puasa :nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis sanati lillahi
ta’aalaa


Sunday, 8-Aug-2010 15:20 Email | Share | | Bookmark
johore battery dan senibong cove

 
 
 
View all 4 photos...
jalan2 kat changi singgah kat johore battery yg pernah di sebut kawan razak<wak kumis> yg pernah ke sini



yg ini pula jalan2 ke senibong makan seafood sebelom bermula nya puasa tempohari


Thursday, 29-Jul-2010 23:53 Email | Share | | Bookmark
jalan2 sentosa

 
 
 
View all 18 photos...
kali ini kamiberjalan ke sentosa .. walau dekat tapi kami jarang kesana .. kalau tak silap ini kali ke tiga kami kesini biasa lah pergi sana tambangnya boleh tahan juga tapi dilihat memang berbaloii dgn harga 3 dollar jalan2 disana tapi kalau pergi sana untok mengguna semua yg ada disana memang tak berbaloii <mahal ... tengok jer kalau masok studioatau untok bersuka ria baik lah akak pergi ke pantai bleh mandi2 free lagi atau naik tram atau bus ok lah kaki pun tak lah penat sangat



jadi lepas soleha balek dari sekolah kami menuju kesana keetulan hari tukami berdua tak kerje jadi boleh lah kami ronda2 kat sana ... saja nak abiskan masa dan mengshooting





Thursday, 22-Jul-2010 16:05 Email | Share | | Bookmark
sehari di kuala lumpur

 
 
 
View all 34 photos...
kebetulan hari cuti dgn hubby sama tanpa dirancangkan hubby ajak pergi kl hari tu pergi hari tu juga balek saja nak try bus coach dua tingkat hehehehhe kite pilih perjlanan yg terdekat <KUALA LUMPUR > tanpa berfikir panjang apa lagi cepat2 siap dan terus pergi kami pergi bertiga soleha terpaksa ponteng sekolah hahahahah ..kami bertolak jam 10 pagi dari jb dan sampai kl jam 4 dan jln2 disana balek pula jam 12 mlm




[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net