mom`s photo journal

By: dukiaidah fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Thursday, 9-Dec-2010 00:43 Email | Share | | Bookmark
jln2 ke cameron highland

 
 
 
View all 12 photos...
rasa2 dah lama tak ke cameron banyak perubahan lebih cantik dan banyak pula tempat memetik buah strawberry.kalau dulu kalau nak rasa nak petik strawberry kene lah nginap strawberry park hotel ... kalau dudok kat situ ish 5 bintang katakan .mahalll sekarang tak yah dok hotel tu berlambak sekarang ada tempat macam tu ... pilih jer seronok juga petik buah strawberry tup2 dah banyak bebudak yg gembira sambil lari2 dan petik buah strawberry untok org tua hanya memperhati jer dan ambil gambar

strawberry picking


cottage resort

tea plantation

cactos


Sunday, 5-Dec-2010 17:01 Email | Share | | Bookmark
aksi soleha

 
 
 
View all 4 photos...






Sunday, 21-Nov-2010 16:45 Email | Share | | Bookmark
having fun at ang mo kio park

 
 
 
View all 15 photos...
having a nice time with my team leader with her children at ang mo kio park ..bringing my daughter soleha although the time are late but we all feel enjoy afther the children had enough playing at the playground ,after that we had a drink at MCD near by there ... we really enjoy
Quote:







Monday, 15-Nov-2010 05:33 Email | Share | | Bookmark
makan2 di pasir ris down town east

 
 
 
View all 13 photos...


Saturday, 13-Nov-2010 16:51 Email | Share | | Bookmark
depavali

 
 
 
View all 9 photos...


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net