mom`s photo journal

By: dukiaidah fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 16-Jul-2008 06:35 Email | Share | Bookmark
suasana di sungai

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
latar kijang
 
 
 
 
 
 
 
 
satu hari aku pergi ikut saudara ku dia ajak pergi mandi sungai yg berdekatan rumahnya di sungai siput aku lupa plak nak tanya apa nama sungai tu yg aku teringat sungai ni selalu di langgani oleh org2 asli di waktu pagi untok mandi mencuci dan sebagainya.sebaik waktu aku dan sedara ku pergi org asli takder bleh lah aku tangkap gambar di sini aku lampirkan gambar2 yg ku petik dan lagi satu aku pun ada pergi latar kijang kat chemor dekat juga rumah kakak ku best juga sesekali balek kampong mandi air terjun

Quote:
kamitakengg~inshaallah kalau dah cukop duit nya dan di izinkan tuhan sampai lah kite


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net