mom`s photo journal

By: dukiaidah fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 14-Aug-2008 23:41 Email | Share | Bookmark
jalan ke chong pang

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
pada keesokkan hari pergi ke chongpang saja nak makan ais kachang boleh lah soleha dan raiyaan pergi singgah main playground yg berdekatan lagi pun chong pang tu pun dekat dgn estet perumahan kami. sesekali cuti boleh lah suami ku ajak pergi sana kalau tak aku jek lah yg ajak mereke bermain kat play ground tu bukan main gembira bebudak tu bila dua hari berturut2 pergi main playground ,<<<<soleha --->>> raiyaan
playground
Quote:






kawasan vishun primary school

Quote:



Quote:
zai kulim~alamak lupa lah nak ambik gambar ais kachang tu bebudak dah bedal lah zai nanti eh kalau kite pergi lagi kite ambik gambar ais kachang tu siang2 sebelom di bedal
Wak Kumis~laa wak kumis tak bilang pi seltetar kite pi lah chong pang >sat lagi nak pi tukO nama kolan air tu
zira! memang tak tangkap pun zira kang org nampak ais kacang kite nanti kang tak dapat makan
Pemancing Ikan~wa wa wa jelesnya kite pemancing ikan ni ni mesti tido sebantal punya
zai kulim~tak der apa yg susah zai cuma pemberian bulan shaaban jek ni belom bulan puasa lagi <hanya kebetulan tu jek zai selalu kite menjadi komentor yg ke berapa eh lupa kite
mamaella~playground tu baru abis renovation mama ella jim ajak anak dan mama main play ground skali


Quote:

khas untok zai kerana selalu menjadi 1st komentor berturut2 kat fp kite http://zbintim.fotopages.com/



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net