mom`s photo journal

By: dukiaidah fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 3-Sep-2008 13:53 Email | Share | Bookmark
lampu hari raya di kampong gelam dan gelang serai

 
 
 
 
 
 
 
 
 
cuaca baik mood suami pun baik lepas solat teraweh suami ajak pi jln2 tengok lampu .girang sunggoh dapat tengok lampu lap lip org kata lampu hari raya bukan selalu bleh tengok setahun sekali jek.jom tengok lampu raya

hiasan di kampong gelam dan gelang serai
Quote:






ini di dlm kelas nursery soleha ada acara pengambilan sijil pertengahan tahun >soleha dapat award little genius certificate


Quote:

buboh masjid menu dr rumah jiran sebelah


mee sop yg ni dr jiran juga


rojak bandong yg ni kite buat


fish n chip pun kite buat wat budak2 kat rumah

menu berbuka puasa hari pertama
hari pertama puasa boleh lah masak macam2 dah dua tiga hari emm nampak gaya masak satu menu jek lahh rasa2 penyakit mls dah tiba nii

Quote:
zira~sat ye kite buatkan resepinya ini baru jek gambar esok2 kite boh resepinya ye
zaiy~harap2 gitu lah zaiy ...aah dah terasa nak raya walau lagi jauh perjlnan nak puasa blom abis lagi


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net