mom`s photo journal

By: dukiaidah fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 9-Dec-2010 00:43 Email | Share | Bookmark
jln2 ke cameron highland

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
rasa2 dah lama tak ke cameron banyak perubahan lebih cantik dan banyak pula tempat memetik buah strawberry.kalau dulu kalau nak rasa nak petik strawberry kene lah nginap strawberry park hotel ... kalau dudok kat situ ish 5 bintang katakan .mahalll sekarang tak yah dok hotel tu berlambak sekarang ada tempat macam tu ... pilih jer seronok juga petik buah strawberry tup2 dah banyak bebudak yg gembira sambil lari2 dan petik buah strawberry untok org tua hanya memperhati jer dan ambil gambar

strawberry picking


cottage resort

tea plantation

cactos


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net